Spriječimo nasilno ponašanje
- 23,50€
Dostava: 1-2 radna dana, plaćanje na rate
Dostupnost: Nema na stanju
Dobavljač: Akros Interdidak
Šifra: 20840
Dostava: 1-2 radna dana, plaćanje na rate
Dostupnost: Nema na stanju
Dobavljač: Akros Interdidak
Šifra: 20840
Edukativna igra koja podučava djecu kako spriječiti nasilne situacije, razviti osjećaj empatije i poštovanja drugih, potaknuti komunikaciju i spriječiti netolerantnost. Cilj je također pružiti djeci određene strategije koje će im pomoći da se nose sa zlostavljanjem.
Igra je zamišljena kao alat koji će pomoći učiteljima da rade na konceptima koji se odnose na zlostavljanje u vršnjačkoj grupi, čak i mnogo prije nego što do takvih situacija dođe. Karte su grupirane u pet različitih nizova koji se sastoje od četiri koraka. Svaki niz ima obrub različite boje kako bi se lakše prepoznale i grupirale karte u istom nizu.
1. Grupiraj sve karte u pet nizova. Lako ih je identificirati jer svaki niz ima obrub drugačije boje.
2. Karte u nizu treba poredati prema radnjama prikazanima na fotografijama. Na poleđini kartica nalazi se ispravno rješenje.
3. Analiziraj svaki pojedinačni niz: prikazane situacije i kontekst u kojem se odvijaju, protagoniste, ponašanje svakog od njih, probuđene osjećaje, načine rješavanja problema i pozitivne posljedice situacije.
Dimenzije proizvoda | 20 × 13 × 6 cm |
---|---|
Dob | od 4 do 8 godina |
Obrazovni cilj | Sprječavanje vršnjačkog nasilja i razvoj empatije |
Proizvođač, država | Akros, Španjolska |
Broj komada u pakiranju | 20 |
Materijal | Karton |
Socijalno-emocionalni razvoj podrazumijeva sposobnost kontroliranja i prilagođavanja ponašanja i emocija. Prve prave društvene odnose dijete razvija oko treće godine života, a neke od sposobnosti koje treba usvojiti su odgovornost, suradnja, samostalnost, poštivanje pravila, empatija, komunikativnost i samokontrola.
Dijete kroz interakciju s vršnjacima mora naučiti koje su reakcije primjerene, a koje nisu, odnosno kako primjereno izražavati, kontrolirati i razumjeti vlastite emocije te poštovati emocije drugih ljudi.
Jezično-govorni razvoj djeteta potiče se stvaranjem različitih komunikacijskih situacija, a najintenzivniji je u prve tri godine života. Uključuje razvoj vještine slušanja, komunikacije, pisanja i čitanja. Na jezičnu kompetenciju djece i jezično-govorni razvoj utječu urođene sposobnosti, razvijen govorni i slušni aparat, društveno okruženje i dječja samoaktivnost. Dijete treba poticati da razmišlja i razgovara o raznim temama, da postavlja pitanja i pronalazi odgovore.
Nema recenzija za taj artikl.