Što imaju zajedničko
- 18,90€
Dostava: 1-2 radna dana, plaćanje na rate
Dostupnost: Nema na stanju
Dobavljač: Akros Interdidak
Šifra: 20532
Dostava: 1-2 radna dana, plaćanje na rate
Dostupnost: Nema na stanju
Dobavljač: Akros Interdidak
Šifra: 20532
Edukativna igra Što imaju zajedničko? kroz zabavan i poučan način razvija logičko razmišljanje kod djece. Što zajedničko imaju pas i mačka? Što je zajedničko budilici i ručnom satu? Od čega je izrađena flauta i kako se svira? Uz ovu poučnu igru djeca će povećati svoj vokabular i prepoznati zajedničke karakteristike objekata na karticama.
Igra povezivanja parova sa zajednički karakteristikama sastoji se od 34 kartice (9 × 9 cm) i može se napraviti 17 parova.
Primjer:
Djeca se mogu igrati pojedinačno ili u grupama. Na karticama se nalazi petobojni obrub koji pomažu djetetu da vidi da li je točno složilo asocijaciju.
Dimenzije proizvoda | 20 × 13 × 6 cm |
---|---|
Dob | od 3 do 8 godina |
Obrazovni cilj | Razvoj logičkog razmišljanja i memorije |
Proizvođač, država | Akros, Španjolska |
Broj komada u pakiranju | 34 |
Materijal | Karton |
Vizualna percepcija način je na koji mozak procesira ono što vidimo, odnosno način na koji mozak interpretira, analizira i daje smisao onome što vidimo. Pomaže djetetu da razumije ono što vidi, odnosno prepozna i razumije različite elemente, kao što su veličina, boja, oblik, prostorni odnosi.
Vizualna percepcija važna je u svakodnevnom životu u različitim aktivnostima kao što su čitanje, oblačenje, slaganje puzzli te uočavanje sličnosti i različitosti.
Logičko razmišljanje jedno je od ključnih područja djetetova razvoja, a podrazumijeva povezivanje informacija s ciljem rješavanja problemskih zadataka i situacija.
Kognitivni aspekti dječje igre uključuju pričanja priča s logičnim krajem, određivanje uzročno-posljedičnih veza, razvoj divergentnog razmišljanja odnosno sposobnosti izmišljanja te simbolizam, odnosno preoblikovanje predmeta koji okružuju dijete. Osnaživanjem logičkog zaključivanja kod djeteta se stvaraju kvalitetni temelji za daljnje učenje.
Jezično-govorni razvoj djeteta potiče se stvaranjem različitih komunikacijskih situacija, a najintenzivniji je u prve tri godine života. Uključuje razvoj vještine slušanja, komunikacije, pisanja i čitanja. Na jezičnu kompetenciju djece i jezično-govorni razvoj utječu urođene sposobnosti, razvijen govorni i slušni aparat, društveno okruženje i dječja samoaktivnost. Dijete treba poticati da razmišlja i razgovara o raznim temama, da postavlja pitanja i pronalazi odgovore.
Spoznajni razvoj podrazumijeva mentalne procese na temelju kojih dijete informacije koje dobiva iz osjetila formulira u smislenu cjelinu i posljedično tumači i razumije svijet oko sebe.
Taj se proces odvija kroz aktivnu interakciju s okolinom, pri čemu je važno osigurati uvjete za razvoj pozornosti i misaonih strategija. Kod djeteta se spoznaja razvija postepeno, ovladavanjem sve složenijim shemama, pojmovima i misaonim operacijama.
Nema recenzija za taj artikl.