Prepoznaješ li kad je netko tužan, sretan ili iznenađen? Nauči prepoznati emocije poput znatiželje, iznenađenja ili ljutnje prema izrazu lica.
Upoznaj 10 emocija - sreća, samopouzdanje, divljenje, znatiželja, iznenađenje, ljutnja, gađenje, tuga, strah i osjećaj krivnje.
10 velikih slagalica s fotografijama djece i odraslih koji doživljavaju različite emocije sastoje se od 3, 4 i 6 dijelova. Stražnja strana svake slagalice dolazi u dugoj boji radi lakšeg prepoznavanja i grupiranja.
10 modela kartica na jednoj strani sadrži iste fotografije emocija kao i slagalice, a na drugoj strani sadrži ikonu koja predstavlja tu emociju.
Odgojni ciljevi
Dijete razvija vještinu promatranja, socijalne vještine i empatiju, koordinaciju ruka-oko, te proširuje vokabular koji se odnosi na fotografije na karticama
Metoda igre i aktivnosti
Izaberi model kartice emocije čiju ćete slagalicu slagati i grupiraj sve dijelove te slagalice. Dijelove je lako identificirati jer svaka slagalica ima drugu boju na pozadini. Nakon što grupiraš dijelove, složi slagalicu, a model karticu koristite kao vodič.
Preporučamo da s djecom u dobi od 2 i 3 godine rade odrasli, dok djeca od 5 do 6 godina mogu raditi većinom samostalno. U pakiranju se nalazi 10 slagalica (15.6 × 15.6 cm) i 10 kartica (5.8 × 5.8 cm) izrađenih od debelog, čvrstog i kvalitetnog kartona.
Dimenzije proizvoda |
24.5 × 19 × 7 cm |
Dob |
od 2 do 6 godina |
Obrazovni cilj |
Razvoj socijalnih vještina, empatije i koordinacije ruka-oko |
Proizvođač, država |
Akros, Španjolska |
Broj komada u pakiranju |
20 |
Materijal |
Karton |
Što razvijamo?
Socijalno – emocionalni razvoj
Socijalno-emocionalni razvoj podrazumijeva sposobnost kontroliranja i prilagođavanja ponašanja i emocija. Prve prave društvene odnose dijete razvija oko treće godine života, a neke od sposobnosti koje treba usvojiti su odgovornost, suradnja, samostalnost, poštivanje pravila, empatija, komunikativnost i samokontrola.
Dijete kroz interakciju s vršnjacima mora naučiti koje su reakcije primjerene, a koje nisu, odnosno kako primjereno izražavati, kontrolirati i razumjeti vlastite emocije te poštovati emocije drugih ljudi.
Logičko zaključivanje
Logičko razmišljanje jedno je od ključnih područja djetetova razvoja, a podrazumijeva povezivanje informacija s ciljem rješavanja problemskih zadataka i situacija.
Kognitivni aspekti dječje igre uključuju pričanja priča s logičnim krajem, određivanje uzročno-posljedičnih veza, razvoj divergentnog razmišljanja odnosno sposobnosti izmišljanja te simbolizam, odnosno preoblikovanje predmeta koji okružuju dijete. Osnaživanjem logičkog zaključivanja kod djeteta se stvaraju kvalitetni temelji za daljnje učenje.
Jezik i govor
Jezično-govorni razvoj djeteta potiče se stvaranjem različitih komunikacijskih situacija, a najintenzivniji je u prve tri godine života. Uključuje razvoj vještine slušanja, komunikacije, pisanja i čitanja. Na jezičnu kompetenciju djece i jezično-govorni razvoj utječu urođene sposobnosti, razvijen govorni i slušni aparat, društveno okruženje i dječja samoaktivnost. Dijete treba poticati da razmišlja i razgovara o raznim temama, da postavlja pitanja i pronalazi odgovore.
Spoznajni razvoj
Spoznajni razvoj podrazumijeva mentalne procese na temelju kojih dijete informacije koje dobiva iz osjetila formulira u smislenu cjelinu i posljedično tumači i razumije svijet oko sebe.
Taj se proces odvija kroz aktivnu interakciju s okolinom, pri čemu je važno osigurati uvjete za razvoj pozornosti i misaonih strategija. Kod djeteta se spoznaja razvija postepeno, ovladavanjem sve složenijim shemama, pojmovima i misaonim operacijama.