Veliki pečati Emocija
- 27,00€
Dostava: 1-2 radna dana, plaćanje na rate
Dostupnost: Nema na stanju
Dobavljač: Akros Interdidak
Šifra: 20546
Dostava: 1-2 radna dana, plaćanje na rate
Dostupnost: Nema na stanju
Dobavljač: Akros Interdidak
Šifra: 20546
Za učenje o emocijama nikad nije prerano ili prekasno. Ova igra pomoći će ti izraziti i prepoznati svoje i tuđe emocije.
Igra sa 10 debelih velikih pečata (4 × 3.5 cm) od punog drveta od kojih svaki predstavlja jednu od 10 osnovnih emocija: sreću, znatiželju, divljenje, samopouzdanje, ljutnju, gađenje, tugu, strah, krivnju i iznenađenje.
Igra je namijenjena i djeci s posebnim potrebama ili čak odraslima.
Cilj ove igre je naučiti prepoznati i razlikovati 10 osnovnih emocija pomoću izraza lica. Dijete poboljšava svoje socijalne i emocionalne vještine, proširuje svoj vokabular, poboljšava finu motoriku i koordinaciju ruka-oko.
Primjer dodatnih aktivnosti:
Potakni dijete da pomoću pečata izrazi kako se osjeća u raznim situacijama (npr. Kako se osjećaš svaki dan po povratku iz škole?). Kada dijete odabere pečat s željenom emocijom neka ga preslika na komad papira.
Ovim načinom možeš pitati dijete da opiše kako misli da se drugi oko njega/nje osjećaju u različitim situacijama (npr. Kako se osjeća djetetova majka kada kori svoje dijete jer ne pomaže u kući?)
Dijete treba opisati geste, postupke i izraze lica koji se pojavljuju na svakom pečatu. Zajedno s djetetom analiziraj crte lica svakog lika postavljajući pitanja, npr. Kako izgledaju njihove oči? (vrlo otvorene, zatvorene, uplakane i sl.), Kako izgledaju njihova usta? (zatvorena, otvorena, nasmiješena i sl.) ili Kako izgledaju njihove obrve? Cilj ove aktivnosti je da dijete savlada samostalno identificiranje emocija i popratnih gesta.
U nastavku se nalaze fraze koje možeš dati djeci starije dob da razmisli o kako se osjeća u navedenoj situaciji stavljajući odgovarajući pečat sa strane svake fraze. Za malu djecu možeš glasno izgovoriti frazu i zamoliti dijete da odgovori kako se osjeća tako da na prazan papir stavi pečat koji odgovara toj emociji.
Pri ovoj aktivnosti nije važno procjenjivati da li je dijete dalo točan odgovor ili ne, već se zapitaj zašto je dalo baš takav odgovor.
PITANJA I FRAZE:
Što ti je u mislima ili na licu kada…? ili Što osjećaš kada…?
Dimenzije proizvoda | 20.5 × 8.5 × 3.5 cm |
---|---|
Dob | od 3 do 8 godina |
Obrazovni cilj | Emocionalna inteligencija, socijalne vještine i empatija |
Proizvođač, država | Akros, Španjolska |
Broj komada u pakiranju | 10 |
Materijal | Drvo |
Socijalno-emocionalni razvoj podrazumijeva sposobnost kontroliranja i prilagođavanja ponašanja i emocija. Prve prave društvene odnose dijete razvija oko treće godine života, a neke od sposobnosti koje treba usvojiti su odgovornost, suradnja, samostalnost, poštivanje pravila, empatija, komunikativnost i samokontrola.
Dijete kroz interakciju s vršnjacima mora naučiti koje su reakcije primjerene, a koje nisu, odnosno kako primjereno izražavati, kontrolirati i razumjeti vlastite emocije te poštovati emocije drugih ljudi.
Jezično-govorni razvoj djeteta potiče se stvaranjem različitih komunikacijskih situacija, a najintenzivniji je u prve tri godine života. Uključuje razvoj vještine slušanja, komunikacije, pisanja i čitanja. Na jezičnu kompetenciju djece i jezično-govorni razvoj utječu urođene sposobnosti, razvijen govorni i slušni aparat, društveno okruženje i dječja samoaktivnost. Dijete treba poticati da razmišlja i razgovara o raznim temama, da postavlja pitanja i pronalazi odgovore.
Spoznajni razvoj podrazumijeva mentalne procese na temelju kojih dijete informacije koje dobiva iz osjetila formulira u smislenu cjelinu i posljedično tumači i razumije svijet oko sebe.
Taj se proces odvija kroz aktivnu interakciju s okolinom, pri čemu je važno osigurati uvjete za razvoj pozornosti i misaonih strategija. Kod djeteta se spoznaja razvija postepeno, ovladavanjem sve složenijim shemama, pojmovima i misaonim operacijama.
Nema recenzija za taj artikl.