Pozitivan stav: Privrženost,zdravlje i sigurnost
- 33,50€
Dostava: 1-2 radna dana, plaćanje na rate
Dostupnost: Dostupno
Dobavljač: Akros Interdidak
Šifra: 20811
Dostava: 1-2 radna dana, plaćanje na rate
Dostupnost: Dostupno
Dobavljač: Akros Interdidak
Šifra: 20811
Možeš li prepoznati koja ponašanja nisu prihvatljiva u svakodnevnom životu? Ova edukativna igra promiče dobre odnose, te kulturno ponašanje.
Igra promatranja koja uči djecu o vrijednostima ljubavi, zdravlja i sigurnosti.
Igra se sastoji od 12 kartica (15 × 15 cm) i 12 X žetona.
Igru može igrati do 12 djece.
Podijeli djeci 12 kartica i 12 X žetona. Svaka kartica sadrži četiri slike od kojih jedna predstavlja neprihvatljivo ponašanje. Djeca trebaju na svakoj kartici pronaći pogrešnu vrstu ponašanja i označiti je X žetonom.
Dimenzije proizvoda | 24.5 × 19 × 7 cm |
---|---|
Dob | od 3 do 6 godina |
Obrazovni cilj | Emocionalni razvoj |
Proizvođač, država | Akros, Španjolska |
Broj komada u pakiranju | 24 |
Materijal | Karton |
Socijalno-emocionalni razvoj podrazumijeva sposobnost kontroliranja i prilagođavanja ponašanja i emocija. Prve prave društvene odnose dijete razvija oko treće godine života, a neke od sposobnosti koje treba usvojiti su odgovornost, suradnja, samostalnost, poštivanje pravila, empatija, komunikativnost i samokontrola.
Dijete kroz interakciju s vršnjacima mora naučiti koje su reakcije primjerene, a koje nisu, odnosno kako primjereno izražavati, kontrolirati i razumjeti vlastite emocije te poštovati emocije drugih ljudi.
Jezično-govorni razvoj djeteta potiče se stvaranjem različitih komunikacijskih situacija, a najintenzivniji je u prve tri godine života. Uključuje razvoj vještine slušanja, komunikacije, pisanja i čitanja. Na jezičnu kompetenciju djece i jezično-govorni razvoj utječu urođene sposobnosti, razvijen govorni i slušni aparat, društveno okruženje i dječja samoaktivnost. Dijete treba poticati da razmišlja i razgovara o raznim temama, da postavlja pitanja i pronalazi odgovore.
Spoznajni razvoj podrazumijeva mentalne procese na temelju kojih dijete informacije koje dobiva iz osjetila formulira u smislenu cjelinu i posljedično tumači i razumije svijet oko sebe. Taj se proces odvija kroz aktivnu interakciju s okolinom, pri čemu je važno osigurati uvjete za razvoj pozornosti i misaonih strategija. Kod djeteta se spoznaja razvija postepeno, ovladavanjem sve složenijim shemama, pojmovima i misaonim operacijama.
Nema recenzija za taj artikl.