Moj planet i njegova energija
- 24,30€ 183,09kn
Dostava: 1-2 radna dana, plaćanje na rate
Dostupnost: Dostupno
Dobavljač: Akros Interdidak
Šifra: 20822
Dostava: 1-2 radna dana, plaćanje na rate
Dostupnost: Dostupno
Dobavljač: Akros Interdidak
Šifra: 20822
Edukativna igra Moj planet i njegova energija na zabavan način uči djecu o obnovljivim i neobnovljivim izvorima energije te kako oni utječu na naš planet. Ovom igrom djeca razvijaju ekološku svijest, uče prepoznati oblike energije i odakle ta energija dolazi.
Igra se sastoji od 28 velikih dijelova koji se koriste za sastavljanje dvije goleme slagalice. Dijelovi su izrađeni od čvrstog, vrlo otpornog i kvalitetnog debelog kartona. Sastavljena slagalica ima promjer 36.5 cm.
Opis kartica:
Kartice prikazuju dva planeta: sretni i tužni planet. Sve kartice su numerirane na poleđini.
Sretni planet upotpunjen je sa šest parova karata sa zelenim okvirom. Sadrže slike obnovljivih izvora energije i njihovu transformaciju:
Tužni planet upotpunjen je s četiri para karata s crvenim okvirom. Kartice sadrže slike neobnovljivih izvora energije i njihovu transformaciju:
Način igre:
Dimenzije proizvoda | 24.5 × 19 × 7 cm |
---|---|
Dob | od 4 do 8 godina |
Obrazovni cilj | Razvoj ekološke svijesti i logičko zaključivanje |
Proizvođač, država | Akros, Španjolska |
Broj komada | 28 |
Materijal | Karton |
Socijalno-emocionalni razvoj podrazumijeva sposobnost kontroliranja i prilagođavanja ponašanja i emocija. Prve prave društvene odnose dijete razvija oko treće godine života, a neke od sposobnosti koje treba usvojiti su odgovornost, suradnja, samostalnost, poštivanje pravila, empatija, komunikativnost i samokontrola.
Dijete kroz interakciju s vršnjacima mora naučiti koje su reakcije primjerene, a koje nisu, odnosno kako primjereno izražavati, kontrolirati i razumjeti vlastite emocije te poštovati emocije drugih ljudi.
Logičko razmišljanje jedno je od ključnih područja djetetova razvoja, a podrazumijeva povezivanje informacija s ciljem rješavanja problemskih zadataka i situacija.
Kognitivni aspekti dječje igre uključuju pričanja priča s logičnim krajem, određivanje uzročno-posljedičnih veza, razvoj divergentnog razmišljanja odnosno sposobnosti izmišljanja te simbolizam, odnosno preoblikovanje predmeta koji okružuju dijete. Osnaživanjem logičkog zaključivanja kod djeteta se stvaraju kvalitetni temelji za daljnje učenje.
Jezično-govorni razvoj djeteta potiče se stvaranjem različitih komunikacijskih situacija, a najintenzivniji je u prve tri godine života. Uključuje razvoj vještine slušanja, komunikacije, pisanja i čitanja. Na jezičnu kompetenciju djece i jezično-govorni razvoj utječu urođene sposobnosti, razvijen govorni i slušni aparat, društveno okruženje i dječja samoaktivnost. Dijete treba poticati da razmišlja i razgovara o raznim temama, da postavlja pitanja i pronalazi odgovore.
Spoznajni razvoj podrazumijeva mentalne procese na temelju kojih dijete informacije koje dobiva iz osjetila formulira u smislenu cjelinu i posljedično tumači i razumije svijet oko sebe. Taj se proces odvija kroz aktivnu interakciju s okolinom, pri čemu je važno osigurati uvjete za razvoj pozornosti i misaonih strategija. Kod djeteta se spoznaja razvija postepeno, ovladavanjem sve složenijim shemama, pojmovima i misaonim operacijama.
Nema recenzija za taj artikl.