Izražavanje emocija
- 35,50€
Dostava: 1-2 radna dana, plaćanje na rate
Dostupnost: Dostupno
Dobavljač: Akros Interdidak
Šifra: 20542
Dostava: 1-2 radna dana, plaćanje na rate
Dostupnost: Dostupno
Dobavljač: Akros Interdidak
Šifra: 20542
Edukativna igra Izražavanje emocija pomoći će djetetu u razumijevanju i prepoznavanju emocija kod drugih ljudi. Naučit će prepoznati sreću, ljutnju, tugu i sve ostale emocije i izraze lica.
Na 10 glavnih kartica s crvenim obrubom nalazi se 10 linijskih crteža djeteta s različitim izrazima lica: sreća, iznenađenje, ljutnja, tuga/plač, namigivanje, plaženje jezika, ispuhivanje obraza, vikanje, spavanje, davanje poljupca.
40 kartica s plavim obrubom sadrži fotografije četvero različitih ljudi (dječak, djevojčica, muškarac i žena) koji rade navedene izraze lica.
Ova igra razvija brojne psihološke aspekte kod djece:
Svakoj glavnoj kartici s crvenim obrubom pripadaju 4 kartice s plavim obrubom.
Igra je opremljena samoispravljajućim sistemom na poleđini koji djetetu omogućava provjeru točnosti.
Podijeli 10 glavnih kartica (crveni obrub), a karte s plavim obrubom ostavi na stolu. Dijete treba nadopuniti izraz lica na glavnoj kartici pomoću četiri izraza lica na karticama s plavim obrubom.
Saznaj da li su karte pravilno grupirane i razvrstane tako što ćeš okrenuti svaku od kartica i provjeriti odgovaraju li svi simboli.
Prepoznavanje izraza lica
Pri pokazivanju bilo koje kartice dijete treba prepoznati izraz lica (isplažen jezik, namigivanje) ili emociju (tuga, iznenađenje) na crtežu ili fotografiji
Aktivnosti pri promatranju kartice:
Izmišljanje priča
U pakiranju se nalazi 50 kartica izrađenih od debelog, čvrstog kartona dimenzija 9×9 cm.
Dimenzije proizvoda | 20 × 13 × 6 cm |
---|---|
Dob | od 3 do 6 godina |
Obrazovni cilj | Razvoj koordinacije ruka-oko, koncentracije i imitacije |
Proizvođač, država | Akros, Španjolska |
Broj komada u pakiranju | 50 |
Materijal | Karton |
Jezično-govorni razvoj djeteta potiče se stvaranjem različitih komunikacijskih situacija, a najintenzivniji je u prve tri godine života. Uključuje razvoj vještine slušanja, komunikacije, pisanja i čitanja. Na jezičnu kompetenciju djece i jezično-govorni razvoj utječu urođene sposobnosti, razvijen govorni i slušni aparat, društveno okruženje i dječja samoaktivnost. Dijete treba poticati da razmišlja i razgovara o raznim temama, da postavlja pitanja i pronalazi odgovore.
Socijalno-emocionalni razvoj podrazumijeva sposobnost kontroliranja i prilagođavanja ponašanja i emocija. Prve prave društvene odnose dijete razvija oko treće godine života, a neke od sposobnosti koje treba usvojiti su odgovornost, suradnja, samostalnost, poštivanje pravila, empatija, komunikativnost i samokontrola.
Dijete kroz interakciju s vršnjacima mora naučiti koje su reakcije primjerene, a koje nisu, odnosno kako primjereno izražavati, kontrolirati i razumjeti vlastite emocije te poštovati emocije drugih ljudi.
Nema recenzija za taj artikl.