Kontrasti
- 40,00€
Dostava: 1-2 radna dana, plaćanje na rate
Dostupnost: Nema na stanju
Dobavljač: Akros Interdidak
Šifra: 20531
Dostava: 1-2 radna dana, plaćanje na rate
Dostupnost: Nema na stanju
Dobavljač: Akros Interdidak
Šifra: 20531
Zna li tvoje dijete što je suprotno od čisto, novo ili tužno? Razlikuje li što je iznad, a što ispod? Edukativna i zabavna igra suprotnosti koja pomaže djetetu u razumijevanju suprotnih pojmova uz koje razvija vokabular i svladava prijedloge, pridjeve i svojstva predmeta.
Ova edukativna igra temelji se na formiranju parova fotografija koje predstavljaju suprotne pojmove. Formiranje parova i razumijevanje suprotnih pojmova pomaže i u jezičnom razvoju, te uporabi pridjeva i prijedloga.
Igra se sastoji od 68 kartica (9 × 9 cm) s fotografijama različitih predmeta, osoba i situacija iz svakodnevnog života. Od kartica možeš spojiti 34 para koji predstavljaju suprotne pojmove.
Primjer:
Kartice s fotografijama imaju obrub u pet boja koji pomaže djeci u samoispravljanju.
Dimenzije proizvoda | 24.5 × 19 × 7 cm |
---|---|
Dob | od 3 do 8 godina |
Obrazovni cilj | Razvoj koncentracije i logičkog razmišljanja |
Proizvođač, država | Akros, Španjolska |
Broj komada u pakiranju | 68 |
Materijal | Karton |
Vizualna percepcija način je na koji mozak procesira ono što vidimo, odnosno način na koji mozak interpretira, analizira i daje smisao onome što vidimo. Pomaže djetetu da razumije ono što vidi, odnosno prepozna i razumije različite elemente, kao što su veličina, boja, oblik, prostorni odnosi.
Vizualna percepcija važna je u svakodnevnom životu u različitim aktivnostima kao što su čitanje, oblačenje, slaganje puzzli te uočavanje sličnosti i različitosti.
Logičko razmišljanje jedno je od ključnih područja djetetova razvoja, a podrazumijeva povezivanje informacija s ciljem rješavanja problemskih zadataka i situacija.
Kognitivni aspekti dječje igre uključuju pričanja priča s logičnim krajem, određivanje uzročno-posljedičnih veza, razvoj divergentnog razmišljanja odnosno sposobnosti izmišljanja te simbolizam, odnosno preoblikovanje predmeta koji okružuju dijete. Osnaživanjem logičkog zaključivanja kod djeteta se stvaraju kvalitetni temelji za daljnje učenje.
Jezično-govorni razvoj djeteta potiče se stvaranjem različitih komunikacijskih situacija, a najintenzivniji je u prve tri godine života. Uključuje razvoj vještine slušanja, komunikacije, pisanja i čitanja. Na jezičnu kompetenciju djece i jezično-govorni razvoj utječu urođene sposobnosti, razvijen govorni i slušni aparat, društveno okruženje i dječja samoaktivnost. Dijete treba poticati da razmišlja i razgovara o raznim temama, da postavlja pitanja i pronalazi odgovore.
Spoznajni razvoj podrazumijeva mentalne procese na temelju kojih dijete informacije koje dobiva iz osjetila formulira u smislenu cjelinu i posljedično tumači i razumije svijet oko sebe.
Taj se proces odvija kroz aktivnu interakciju s okolinom, pri čemu je važno osigurati uvjete za razvoj pozornosti i misaonih strategija. Kod djeteta se spoznaja razvija postepeno, ovladavanjem sve složenijim shemama, pojmovima i misaonim operacijama.
Nema recenzija za taj artikl.