Opći uvjeti korištenja
Opoziv narudžbe
Bez obzira na to jeste li opozvali uplatu pozivom na navedene brojeve telefona ili zahtjevom na e-adresu, molimo vas da opoziv uplate zatražite u roku od 12 sati nakon narudžbe.
Nakon tog roka nažalost ne možemo opozvati uplate i stornirati narudžbu jer su narudžbe već u procesu obrade i kompletiranja te slanja.
Zamjena i povrat
Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan ovdje i koji se šalje na mail adresu prodaja@liber-media.hr.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Troškove povrata robe snosi Kupac osim ako je razlog povrata odgovornost Prodavatelja.
Povrat novca bit će izvršen na broj računa koji napišete u Obrasca za jednostrani raskid ugovora.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena. Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu. Robu vratite na naše centralno skladište na adresi:
INTERNET POVRAT
LIBER MEDIA D.O.O.
DAVORINA BAZJANCA 17, 23000 ZADAR
Ako je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se isti ne dostavi u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
U slučaju pogrešno naručenog artikla možete izvršiti povrat artikla (o svom trošku). Za povrat i zamjenu artikla potrebno je preuzeti i ispuniti Obrazac za jednokratni raskid ugovora.
Unutar pošiljke potrebno je priložiti račun te navesti razlog za povrat artikla (vlastoručno napisati na kopiju računa).
Preuzmite Obrazac za jednostrani raskid ugovora (pdf)
Odgovornost za materijalne nedostatke / reklamacija
Liber Media d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda.
Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. Za reklamaciju je potrebno preuzeti i ispuniti Obrazac za reklamacije i uputiti ga::
- elektroničkim putem na e-mail prodaja@liber-media.hr s naznakom "Reklamacija"
- pisanim putem na adresu Liber Media d.o.o., Davorina Bazjanca 17, 23000 Zadar, s naznakom "Reklamacija"
Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.
Preuzmite Obrazac za reklamacije (pdf)
Online rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju bit će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Kontakt
Vaša pitanja vezana za narudžbu, reklamacije i dodatna pitanja o proizvodima i uslugama molimo vas uputite na e-adresu prodaja@liber-media.hr
Kako biste odgovore na pitanja vezana za narudžbu dostavili u što kraćem roku, savjetujemo da pri upitu navedete i broj narudžbe.