Edukativna igra Otkrij geometrijske oblike u svakodnevnom životu pomaže tvom djetetu naučiti geometrijske oblike prepoznajući ih u predmetima iz svakodnevnog okruženja.
Kojem geometrijskom obliku pripada mrkva, sladoled u kornetu ili prometni čunj? Možeš li tvoje dijete koristeći samo dodir prepoznati o kojem se geometrijskom obliku radi? Ova zanimljiva igra pomoći će tvom djetetu da savlada geometrijske oblike, poboljša sposobnost razlikovanja i prepoznavanja te nadopuni svoj rječnik novim pojmovima.
Psihopedagoške karakteristike
Sadržaj igre temelji se na asocijacijama i sličnostima koje postoje između pojedinih predmeta u našem okruženju i određenih geometrijskih oblika.
Predmete na fotografijama dijete lako može prepoznati i imenovati čemu služe. Ovom igrom dijete se upoznaje s geometrijskim oblicima na način da im daju funkciju i primjenu u stvarnom životu.
Kroz povezivanje između fotografija predmeta u kontekstu, fotografija geometrijskih figura i čvrstih geometrijskih oblika, dijete razvija vještine identifikacije i klasifikacije. Uz to razvija i obogaćuje rječnik.
Odgojni ciljevi
- Stjecanje sposobnosti morfološkog povezivanja predmeta
- Poboljšanje sposobnosti prepoznavanja, razlikovanja i grupiranja
- Razvijanje vokabulara
- Korištenje apstraktnog mišljenja
- Razvoj vještine zapažanja
- Učenje oblikovanja pretpostavki
- Poboljšanje koordinacije ruka-oko
Način igre
- Na poleđini kartica nalazi se samokorekcijski sustav koji pomaže djetetu u provjeri ispravnosti složenih kartica.
- 7 glavnih kartica (crveni obrub) podijeli djeci. Na stolu, na dohvat ruke, ostavi čvrste geometrijske figure kako bi ih mogli identificirati svojom odgovarajućom karticom.
- Ostatak kartica (plavi obrub) sa fotografijama koje predstavljaju geometrijske oblike u stvarnom obliku ostavi na stolu kako bi ih djeca mogla prepoznati po morfološkoj sličnosti, grupirati i pravilno postaviti na sve četiri strane glavne kartice (iznad, ispod, lijevo, desno).
- Pomoću neprozirne vreće djeca mogu vježbati prepoznavanje različitih geometrijskih oblika dodirom.
Set sadrži 7 čvrstih geometrijskih oblika (5 cm visine), 35 kartica (9 × 9 cm), geometrijske figure za slikanje, izrezivanje i konstruiranje te neprozirnu torbu.
Dimenzije proizvoda |
24.5 × 19 × 7 cm |
Dob |
od 3 do 8 godina |
Obrazovni cilj |
Vokabular, razvoj sposobnosti prepoznavanja i razlikovanja |
Proizvođač, država |
Akros, Španjolska |
Broj komada u pakiranju |
43 |
Materijal |
Karton |
Što razvija?
Vizualna percepcija
Vizualna percepcija način je na koji mozak procesira ono što vidimo, odnosno način na koji mozak interpretira, analizira i daje smisao onome što vidimo. Pomaže djetetu da razumije ono što vidi, odnosno prepozna i razumije različite elemente, kao što su veličina, boja, oblik, prostorni odnosi.
Vizualna percepcija važna je u svakodnevnom životu u različitim aktivnostima kao što su čitanje, oblačenje, slaganje puzzli te uočavanje sličnosti i različitosti.
Spoznajni razvoj
Spoznajni razvoj podrazumijeva mentalne procese na temelju kojih dijete informacije koje dobiva iz osjetila formulira u smislenu cjelinu i posljedično tumači i razumije svijet oko sebe.
Taj se proces odvija kroz aktivnu interakciju s okolinom, pri čemu je važno osigurati uvjete za razvoj pozornosti i misaonih strategija. Kod djeteta se spoznaja razvija postepeno, ovladavanjem sve složenijim shemama, pojmovima i misaonim operacijama.
Taktilna percepcija
Taktilna percepcija označava sposobnost našega uma da prima i prepozna podražaje koje primamo putem kože. Prvenstveno se takve aktivnosti odvijaju putem kože na rukama, iako taktilno možemo osjetiti cijelim tijelom.
Razvoj logičko-matematičkih vještina
Razvoj logičko-matematičkih vještina podrazumijeva usvajanje matematičkih pojmova kao što su veličina, boja, oblik, količina, brojevi, aritmetički znakovi, razvrstavanje, simetrija, mjerenje i sl.
Djeca najlakše uče matematiku igrajući se opipljivim predmetima, a neke od najvažnijih aktivnosti uključuju razvrstavanje (prema boji i veličini), uspoređivanje (prema duljini I veličini) i nizanje (prema određenom redoslijedu).