Edukativna igra Semafor zdrave hrane uči djecu koje namirnice treba konzumirati svaki dan, a koje samo povremeno. Možeš li prepoznati zdravu hranu? Treba li bananu, jabuku ili špinat jesti svaki dan? Koliko puta tjedno treba jesti kolače i krafne? Uz ovu igru naučit ćeš sve o zdravoj hrani i uravnoteženoj prehrani.
Odgojni ciljevi
Igra asocijacija koja se sastoji od povezivanja 54 osnovne namirnice s bojama svjetla na semaforu, na temelju čega zaključujemo njihovu učestalost u prehrani: zeleno - često, žuto - ponekad, crveno - povremeno.
Način igre
Igru može igrati do 6 igrača:
- Podijeli svakom igraču karticu sa semaforom i tri žetona (zeleni, žuti, crveni). Stavi kartice koje prikazuju različite namirnice u hrpu na sredinu stola licem prema gore..
- Svaki igrač uzima karticu sa vrha hrpe i odlučuje koliko često treba jesti tu namirnicu na način da stavi jedan od tri žetona na semafor po principu: ZELENO - često, ŽUTO - ponekad, CRVENO - povremeno
- Provjeri da li je žeton na semaforu ispravan na način da okreneš poleđinu kartice sa hranom.
- Ako je žeton ispravno postavljen igrač zadržava karticu hrane
- Ako žeton nije ispravno postavljen igrač vrača karticu na dno hrpe licem okrenutim prema gore.
- Kada na sredini stola ne ostane nijedna kartica sa hranom, pobjednik je onaj koji u sebe ima najviše kartica
U pakiranju se nalazi 6 kartica semafora, 54 kartice hrane (7 × 7 cm), 30 žetona u boji (crveni, žuti, zeleni) i obojana piramida prehrane.
Dimenzije proizvoda |
24.5 × 19 × 7 cm |
Dob |
od 4 do 8 godina |
Obrazovni cilj |
Razvoj vokabulara, učenje o zdravoj prehrani |
Proizvođač, država |
Akros, Španjolska |
Broj komada u pakiranju |
91 |
Materijal |
Karton |
Što razvija?
Socijalno – emocionalni razvoj
Socijalno-emocionalni razvoj podrazumijeva sposobnost kontroliranja i prilagođavanja ponašanja i emocija. Prve prave društvene odnose dijete razvija oko treće godine života, a neke od sposobnosti koje treba usvojiti su odgovornost, suradnja, samostalnost, poštivanje pravila, empatija, komunikativnost i samokontrola.
Dijete kroz interakciju s vršnjacima mora naučiti koje su reakcije primjerene, a koje nisu, odnosno kako primjereno izražavati, kontrolirati i razumjeti vlastite emocije te poštovati emocije drugih ljudi.
Spoznajni razvoj
Spoznajni razvoj podrazumijeva mentalne procese na temelju kojih dijete informacije koje dobiva iz osjetila formulira u smislenu cjelinu i posljedično tumači i razumije svijet oko sebe. Taj se proces odvija kroz aktivnu interakciju s okolinom, pri čemu je važno osigurati uvjete za razvoj pozornosti i misaonih strategija. Kod djeteta se spoznaja razvija postepeno, ovladavanjem sve složenijim shemama, pojmovima i misaonim operacijama.